It is currently 05 Sep 2010, 11:11

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 7705 posts ]  Go to page Previous  1 ... 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377 ... 386  Next
Author Message
 Post subject: Re: Sutretråden
PostPosted: 28 Jul 2010, 21:35 
Cultist

Ungene vil ikke legge seg på ferie :grr

Last edited by Oceansoul on 29 Jul 2010, 23:28, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 01:33 
Investigator

Myggstikk.... 'nuff said.

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 21:13 
Azathoth

går på veggen snart her.. hater pengemangel :(
Har søkt på finn.no og andre steder i flere dager, er ikke en DRITT av jobber som jeg kan jobbe med!! Jeg må ha erfaring for å kunne leve her i verden, tydeligvis.
Jobb får man hvis man har erfaring, og erfaring får man av å jobbe.
OND SIRKEL.
haterhaterhaterhaterHATER å ikke ha penger til regninger og mat, føler meg helt hjelpesløs :( Og hver gang jeg legger ut noe for salg er det ingen som kjøper..

SUTRE =(

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 21:24 
Nyarlathotep

herregud.
seriøst.
Det ringte en dame fra anker nå, for å si at min leie går ut i morgen. Ikke lørdag.
jeg skal jobbe i morgen fra halv elleve, og jeg skal ha alle tingene mine ute her i fra innen klokken tolv. Hvordan hvordan hvordan i helvete skal jeg klare det? og jeg kan ikke flytte inn i den andre før lørdag kl syv på kvelden..

jeg vil gråte.

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 23:10 
Cultist

Gresshoppe wrote:
herregud.
seriøst.
Det ringte en dame fra anker nå, for å si at min leie går ut i morgen. Ikke lørdag.
jeg skal jobbe i morgen fra halv elleve, og jeg skal ha alle tingene mine ute her i fra innen klokken tolv. Hvordan hvordan hvordan i helvete skal jeg klare det? og jeg kan ikke flytte inn i den andre før lørdag kl syv på kvelden..

jeg vil gråte.

D:
Jeg håper det dukker opp en løsning!
Hadde jeg hatt egen leilighet med plass, så skulle du fått bodd hos meg!

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 00:16 
Cultist

Gresshoppe wrote:
herregud.
seriøst.

jeg vil gråte.

Herregud. Det der er et himla stress. Så og si det samme skjedde meg meg sist jeg flytta, men fikk etter litt orndet det med en av huseierne da. Du kan jo legge fram problemet for begge to og se om en av dem kan være litt fleksible, evnt hvis det blir krise høre med de som skal flytte inn om de kn vente et par dager.

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 01:36 
Lesser God

Og takket være meg så kan Gresshoppe sine ting bo i bilen min til lørdagen.. Ble litt stress å dra inn til oslo i øs pøsende regnevær for å putte ting i bilen min, men hva gjør man ikke for venner :giggle:

Dog sutring.. Jeg er kald og våt.. Og ja jeg har skiftet klær så det bare føles slik enda..

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 02:06 
Investigator

Åh, forstår ikke hvorfor jeg skal være så fordømt trist..

| http://teargass.tumblr.com/ |

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 09:27 
Vorpal Bunny
Vorpal Bunny

AnnChristin wrote:
Og takket være meg så kan Gresshoppe sine ting bo i bilen min til lørdagen.. Ble litt stress å dra inn til oslo i øs pøsende regnevær for å putte ting i bilen min, men hva gjør man ikke for venner :giggle:

Dog sutring.. Jeg er kald og våt.. Og ja jeg har skiftet klær så det bare føles slik enda..
Åhh, så bra! Så saken først nå og begynte så vidt å tenke på om det er noe jeg realistisk sett kan gjøre. Bra det ordner seg, da :D Du har sted å sove eller, Gresshoppe?

Klage: HELVETES BETENNELSE I ARMEN!

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 12:59 
Investigator

[rant]Herregud for en dårlig dag dette kommer til å bli. Jeg er skikkelig sliten, for jeg var ute i hele går sammen med to fra klassen som flytter fra meg så nå har jeg ingen jeg kan gå bak og snakke sammen med når jeg er lei av hun ene som har det som mål å rakke ned på meg mest mulig. Hun ene kommer til bake, hun andre gjør derimot ikke det.
Når jeg kom hjem så kom jeg hjem til at foreldrene mine var midt i en krangel, deretter måtte jeg løfte og bære ting opp og ned trappa tusen ganger fordi kontoret ikke står klart, og pappa/stemora mi er skikkelig stressa fordi hun har termin idag og det er rotete og alt sånn der. Jeg fikk ikke sove før 3, ble deretter vekka av bikkja ti-halv elleve fordi hun måtte ut og faren min kunne ikke dra seg til å gjøre det, og nå må jeg gjøre en masse dritt fordi ting skal stå klart. Jeg er trøtt, jeg er sulten og jeg er sliten. og sint. Men det er mest fordi jeg er sliten. Og det som er ekstra ille er at stemora mi har termin idag og jeg burde egentlig være YAY LILLESØSTER/LILLEBROR KOMMER SNART, men jeg kjenner en ekstrem lyst til å vise fingeren til enhver som kommer innenfor en to meter radius og gå å legge meg.[/rant]

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 13:30 
Vorpal Bunny
Vorpal Bunny

Sine Metu wrote:
[rant]Herregud for en dårlig dag dette kommer til å bli. Jeg er skikkelig sliten, for jeg var ute i hele går sammen med to fra klassen som flytter fra meg så nå har jeg ingen jeg kan gå bak og snakke sammen med når jeg er lei av hun ene som har det som mål å rakke ned på meg mest mulig. Hun ene kommer til bake, hun andre gjør derimot ikke det.
Når jeg kom hjem så kom jeg hjem til at foreldrene mine var midt i en krangel, deretter måtte jeg løfte og bære ting opp og ned trappa tusen ganger fordi kontoret ikke står klart, og pappa/stemora mi er skikkelig stressa fordi hun har termin idag og det er rotete og alt sånn der. Jeg fikk ikke sove før 3, ble deretter vekka av bikkja ti-halv elleve fordi hun måtte ut og faren min kunne ikke dra seg til å gjøre det, og nå må jeg gjøre en masse dritt fordi ting skal stå klart. Jeg er trøtt, jeg er sulten og jeg er sliten. og sint. Men det er mest fordi jeg er sliten. Og det som er ekstra ille er at stemora mi har termin idag og jeg burde egentlig være YAY LILLESØSTER/LILLEBROR KOMMER SNART, men jeg kjenner en ekstrem lyst til å vise fingeren til enhver som kommer innenfor en to meter radius og gå å legge meg.[/rant]
Om det er noen trøst virker du mer moden enn jeg var da jeg var 16 og skulle få ny lillesøster :) Prøv å ta det med ro og sett deg ned og spis og slapp av så fort du kan. Det er helt klart at ting står litt på styr, men hun blir vel et par dager på sykehuset med krabaten?

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 13:34 
Investigator

Hvis hun i det hele tatt føder i dag. Heldigvis blir hun fem dager på sykehuset sånn at jeg kan ta ting i eget tempo. >__<

Tror at jeg hadde vært i et bedre humør om jeg hadde fått sovet ordentlig, though. Jeg er et sånt menneske som trenger rundt ni timers søvn <__<''

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 13:41 
NGF fangirl

Sine metu: Men tenk, snart får du din egen lille halvsøsken du kan dytte ned trapper og smelle i asfalten om noen år :D Går så fint så, ta deg en liten lur på sofaen.

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 13:44 
Investigator

Høres bra ut. xD

Jeg skal lage meg litt mat og eventuelt ta meg en powernap sånn at jeg kanskje begynner å leve litt senere. ^^

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 13:56 
NGF fangirl

Do it, meld meg når tingen kommer.

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 14:16 
NGF fangirl

HERREGUD noen foreldre!
Unge som står og lager den mest jævlige gnikkelyden av stol mot steingulv og foreldrene bare sitter og smiler ned på ungen. Faens folk

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 19:30 
Nyarlathotep

Nok en gang får jeg beskjed fra min kjære far i siste øyeblikk.
Under middagen presterer han henslengt å si at alle sammen har tenkt seg på ferie til Bergen. De drar i morgen og hvis ikke jeg vil sitte her ute i ingenmannsland i en uke alene (siden det ikke går buss what so ever noen steder) må jeg finne ut hva jeg skal gjøre og hvor jeg skal dra. Gjerne i kveld, siden de drar tidlig i morgen og synes det er stress å få meg avgårde før de drar. Takk pappa. TUSEN TAKK.

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 20:13 
Elder God

LOL. Jeg har betalt nesten 400 kr. for en jævlig dårlig utført legejobb. Nå er tåa mi helt herpa, og jeg VISSTE det var noe annet som skulle fjernes enn det de dilla med. Da har jeg sikkert kreft og hjertefeil og alt annet jeg mistenker også, med leger som egentlig bare vil tjene penger. Overrsaskende nok.

Profile  

PostPosted: 31 Jul 2010, 00:33 
Lesser God

Grrrr... Låner rikstv boksen foreldrene mine pleier å ha i campingvogna, men såklart er nærmeste antennetårn BAK huset jeg bor i, så jeg må stille den mot en antenne som ligger bak et fjell... Og det hakker på NRK sine kanaler, de andre funker såklart ikke... :(

Profile  

PostPosted: 31 Jul 2010, 01:00 
Cultist

Siste kvelden i Mols :( Og ant siste kvelden i Danmark :( Elsker Danmark

Profile  

Reply to topic  [ 7705 posts ]  Go to page Previous  1 ... 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377 ... 386  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]