Sine Metu wrote:
[rant]Herregud for en dårlig dag dette kommer til å bli. Jeg er skikkelig sliten, for jeg var ute i hele går sammen med to fra klassen som flytter fra meg så nå har jeg ingen jeg kan gå bak og snakke sammen med når jeg er lei av hun ene som har det som mål å rakke ned på meg mest mulig. Hun ene kommer til bake, hun andre gjør derimot ikke det.
Når jeg kom hjem så kom jeg hjem til at foreldrene mine var midt i en krangel, deretter måtte jeg løfte og bære ting opp og ned trappa tusen ganger fordi kontoret ikke står klart, og pappa/stemora mi er skikkelig stressa fordi hun har termin idag og det er rotete og alt sånn der. Jeg fikk ikke sove før 3, ble deretter vekka av bikkja ti-halv elleve fordi hun måtte ut og faren min kunne ikke dra seg til å gjøre det, og nå må jeg gjøre en masse dritt fordi ting skal stå klart. Jeg er trøtt, jeg er sulten og jeg er sliten. og sint. Men det er mest fordi jeg er sliten. Og det som er ekstra ille er at stemora mi har termin idag og jeg burde egentlig være YAY LILLESØSTER/LILLEBROR KOMMER SNART, men jeg kjenner en ekstrem lyst til å vise fingeren til enhver som kommer innenfor en to meter radius og gå å legge meg.[/rant]
Om det er noen trøst virker du mer moden enn jeg var da jeg var 16 og skulle få ny lillesøster

Prøv å ta det med ro og sett deg ned og spis og slapp av så fort du kan. Det er helt klart at ting står litt på styr, men hun blir vel et par dager på sykehuset med krabaten?