Ingen som har lagd tråd om den enda?

Såg den på kino i Fredrikstad i går, og den var satan så rå!

Historien og settingen passer sånn midt i blinken hos meg uansett, men syns den var jævla bra gjennomført.
Selv har jeg aldri vært så overbegeistret for DiCaprio, men jeg syns at han har fått litt tyngde (i overført betydning, ja) med åra, og jobben han gjør i Shutter Island og Inception viser til en oppsving imho. Ellen Page har også vært "hu søte i fjollete roller", men ser ut tell at hu klare no bittelitt mer enn å cocktease Juggernaut hvertfall. Cillian Murphy tåler jeg ikke trynet på, så han klarer jeg ikke bedømme.. Hahahaha.. ;D
Uansett kånge story! Om enn ikke superoriginal, så er den hvertfall satt sammen på en veldig stilig måte. Digg med en film der man til en forandring må tenke litt for å henge med på alt.
MINISPOILER!!Men det var en liten glipp jeg la merke til. Cobb og Mal blir gamle sammen i Limbo. Hvorfor er de da unge i det klippet som viser selvmordet dems?
ok, en ting til: Når tyngdekraften skifter på drømmeniva 2 (hotellet) pga vanen på nivå 1 sin akselerasjon. Hvorfor forplanter ikke dette seg ned på nivå 3, siden de sovende påvirkes av kreftene på samme måte både i nivå 1 og 2?