Whoa! Folk svarte! Ok, første tanken min var vel at dama som ble intervjua antakeligvis prøver å si noe annet enn det som kommer fram på trykk. Enten det, eller så er hun dårlig på å forklare.
Ingen vil ha ekle, gamle, fulle, grisete (pick one or combine them all) menn til å tafse på seg, men er han derimot høy, mørk, kjekk, sterk og har grei selvtillit = yef plif! Kjærester kan også tafse mer, takk!!! (kanskje jeg er utafsbar?

)
Det der med at amerikanere er så mye bedre er jeg forsåvidt heller ikke 100% enig i. Mye fake der i gården, syns jeg, og de prater deg gjerne opp etter ryggen for å få seg noe (eller mulig jeg har vært uheldig og truffet på feil type folk). Opplever at mange norske menn er litt sjenerte, keitete og vet generelt sett ikke helt hva de skal si, mange blir opptatt av å si noe "riktig" og ender opp med å si lite eller ingenting. Dermed tror jenta at han er uinteressert. Norske menn er stort sett ærlige da, og ja, plagsomt sta til tider
Ja, også har vi den uendelige klassikeren med menn som må drikke seg til mot, for å ende opp med å sjangle bort til jenta og rape i øret hennes

RÅsjarmerende.
Sånn vasing att og fram har jeg ikke tålamot til!!! Vil heller at han skal komme bort, presentere seg og gi meg et ærlig kompliment for eksempel, pluss tlfnr. Så kan jeg velge selv hvilken retning dette skal ta:p
Jeg klarer ALDRI å ta sånne hint og blir bare frustrert. "Hæ?? Sa han det? Hvorfor det? Hva betydde det? Liker han meg?? NEEEEI neineinei, nå lager du ideer i hodet ditt igjen, Mørketid, slutt med det.", også bare kjører jeg i venne-fila til han mer eller mindre kler av seg eller noe
DENG til Yorick og uNormal som ikke klarte å holde seg unna tråden!